Wednesday, October 13, 2010

if U take my heart


------WILL CONTINUE AFTER FINAL EXAMINATION,WISH ME LUCK =)-------

alhamdulillah,at the end abis juga exam cardiovascular.hope Allah give the best.after 1 month studying in this block.

tajuk kali ni,if U take my heart.bunyi memang akan mentrigger someone untuk membacakan.memang banyak dugaan menjadi seorang manusia.hatinya sentiasa di gugah syaitan.sehinggakan ketika nabi Adam dijadikan,syaitan sangat la marah sehingga membuat perjanjian akan menganggu anak-anak Adam sampai hari kiamat.seperti hati ku jua.Allah yang memegang hati-hati kita.sebab itu kita perlu selalu ingat kepada Allah.

apa akan jadi dalam masa 4 tahun lagi?
ALLAH je yang mengaturnya.

impian setinggi langit.ingin mengerjakan haji dan umrah bersama orang yang di sayangi.ingin menjaga mereka.seperti mereka mengasihani ku.

if U take my heart.biarla orang yang menyayangi kita tidak membawa kita ke lembah neraka.menyayangi kita kerana agama.bukan kerana harta dan pangkat.

abah seorang yang sabar.emak pula sentiasa menutup segala kelemahan yang ada pada orang yang di cintainya.begitulah cinta hakiki.perkahwinan dengan persetujuan keluarga.itulah yang diinginkan pada setiap orang.berbahagia mereka sampai ke syurga.amin.semoga Aku di kurniakan Allah seorang yang beriman.cekal.dan sabar melalui liku-liku ujian dunia.amin

sabar itu indah :)

No comments: